Cennik 3CX

Centrala 3CX jest licencjonowana na podstawie ilości jednoczesnych połączeń wewnętrznych lub zewnętrznych.

Koszt zakupu

  Wersja standardWersja PRO
ProduktIlość jednoczesnych połączeńEuroUSDEuroUSD
3CX Phone System 4 SC4395495535670
3CX Phone System 8 SC875089510151210
3CX Phone System 16 SC161095139514801885
3CX Phone System 32 SC321950250026303375
3CX Phone System 64 SC643895499552606745
3CX Phone System 128 SC12869958750944011815
3CX Phone System 256 SC25611995149951619520245
3CX Phone System 512 SC51219995249952699533740
3CX Phone System 1024 SC102434995437504724559065

Koszt aktualizacji

W ramach licencji jest roczny abonament na aktualizacje. W ciągu 30 dni od daty wygaśnięcia należy wykupić abonament na kolejny rok.

  Wersja standardWersja PRO
ProduktIlość jednoczesnych połączeńEuroUSDEuroUSD
3CX Phone System SC 447999107134
3CX Phone System SC 88150179203242
3CX Phone System SC 1616219279296377
3CX Phone System SC 3232390500526675
3CX Phone System SC 646477999910521349
3CX Phone System SC 1281281399175018882363
3CX Phone System SC 2562562399299932394049
3CX Phone System SC 5125123999499953996748
3CX Phone System SC 1024102469998750944911813

Ilu licencji potrzebuję?

Ilość wykonywanych jednoczesnych połączeń zależy od specyfiki działalności. Różnice mogą być naprawdę duże. W przypadku call center ilość licencji będzie równa ilości pracowników. W przypadku biura np. kancelarii prawnej ilość jednoczesnych połączeń może być ułamkiem ilości pracowników.
Jeśli posiadasz starą centralkę, którą chcesz zamienić na nowoczesną 3CX, możliwe że zapisuje ona statystyki połączeń, które można przeanalizować.