Telefonia 3CX

Zmniejsz swoje koszty, zwiększ produktywność i mobilność dzięki centrali telefonicznej 3CX dla Windows

Przejdź na centralę telefoniczną 3CX – wyróżnioną nagrodami, otwartą  standardową centralę IP PBX opartą na systemie Windows, która zastępuje tradycyjne centralki PBX, zapewniając rozwiązania stosowane w korporacjach przy niewielkim koszcie.

  • Obniż koszty rozmów swojej firmy i prawdziwie zglobalizuj swoją działalność poprzez wykorzystanie operatorów VoIP i wyposażenie swojego biura w bezpłatne rozmowy wewnętrzne.
  • Zwiększ mobilność, umożliwiając pracownikom zabranie swoich urządzeń biurowych w dowolne miejsce!
  • Zwiększ produktywność dzięki funkcjom Jednolitej Komunikacji, która umożliwia skonfigurowanie rozmów telefonicznych w kilka sekund i zobaczenie innych współpracowników.

Centrala telefoniczna 3CX obsługuje popularne telefony SIP, operatorów VoIP i tradycyjne linie kablowe. Oparta na sieci konsola zarządzania ułatwia konfigurację, eliminując potrzebę zatrudnienia kosztownych instalatorów telekomunikacyjnych.

3CX

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z ogólnych możliwości centrali telefonicznej 3CX w naszej firmie. “ Dzięki systemowi opartemu na Windows mamy kontrolę nad telefonami i nie musimy płacić za obsługę techniczną naszych byłych operatorów.” – Brian Dunn, Agilis

10 zalet centrali telefonicznej 3CX

  1. ‎Łatwe zarządzenie przez administratora IT.
  2. Niższe koszty zakupu i dodawania nowych funkcjonalności.
  3. Większy zysk z inwestycji.
  4. Stosując obecny sprzęt można wiele zaoszczędzić.
  5. Więcej funkcji dzięki wykorzystaniu technologi Windows.
  6. Niezależność od sprzętu i sprzedawców – możesz stosować sprzęt wielu producentów.
  7. Większa odporność na awarie dzięki łatwemu tworzeniu kopii zapasowej centrali PBX.
  8. Centrala telefoniczna 3CX umożliwia większą skalowalność niż tradycyjne centralki sprzętowe.
  9. Lepsza integracja z innymi aplikacjami biznesowymi.
  10. Łatwe wbudowanie aplikacji głosowych zwiększających produktywność.

„Kontrola pulpitu i jednolite funkcje wysyłania wiadomości zdecydowanie poprawiły komunikację w zespole – a 3CX zapewniła te funkcje w łatwy i prosty do zarządzania sposób” powiedział Bill Peters, dyrektor IT, Caterham F1

Możesz zobaczyć Dane techniczne 3CX  oraz broszurę o Centrali Telefonicznej 3CX  (PDF) lub pobrać tutaj Centralę Telefoniczną 3CX dla Windows . Jeśli potrzebujesz pomocy z konfiguracją Centrali Telefonicznej 3CX, z przyjemnością udzielimy pomocy.

Możesz przeczytać więcej o 3CX i VoIP na Blogu 3CX VoIP i nawiązać kontakt z zespołem 3CX poprzez stronę 3CX na Facebooku .

„3CX była bardzo elastyczna i prosta w instalacji. Jest także bardzo prosta w zarządzaniu. Możliwość korzystania z 3CX na serwerze Windows daje wielki spokój.” – Menedżer IT Dustin T. Adam, RE/MAX