Grupy

Grupy w Google Apps  to nie tylko kierowanie wiadomości do kilku pracowników firmy jednocześnie.
Jeśli wiadomość zostanie wysłana na adres grupy można zarządzać pracą, która jest z nią powiązana. Taką grupę można stworzyć np. dla ogólnofirmowego adresu email. Wtedy kilku pracowników odbiera wiadomość z zamówieniem od klienta i zamówienie jest przydzielane do konkretnego pracownika. Taka współdzielona skrzynka odbiorcza jest niezwykle wygodna.

  • Wiadomość może zostać „przejęta” przez pracownika lub przypisana do niego przez administratora grupy.
  • Można oznaczyć „sprawę” jako załatwioną lub oznaczyć ją jako duplikat.
  • Pracownik może odpowiedzieć klientowi ze swojego adresu email lub adresu grupy (adresu ogólnofirmowego).
  • Odpowiadając na email można skorzystać z listy wcześniej ustawionych odpowiedzi szablonowych np. „Dziękujemy za wiadomość. Zajmujemy się już Państwa problemem.”
  1. Jest to świetny sposób, aby zapewnić, że żadna wiadomość wysłana na firmowy email nie zaginie w natłoku spraw.
  2. Można stworzyć grupy dla różnych projektów np. dla celów organizacji konferencji
  3. Dobrym pomysłem, może być grupa reklamacje@firma.com, z uwagi na funkcję oznaczania spraw jako rozwiązane i przydzielania ich do pracowników.

Jeszcze jeden powód aby wdrożyć Google Apps.

Uwaga: Funkcjonalność nie jest dostępna w bezpłatnej wersji Google Apps.